Probleme cu status-ul pe Yahoo Mesenger?

Ia deschideti aici
Aflu prin Diana (ca asa umbla vestile, din gura in gura), tocmai cand injuram Yahoo pentru ceausismul cu care a limitat status-ul pe mess la 39 de caractere, ca susnumitul ciumec online a luat-o in mufa tocmai de la un roman. Care a si produs un patch care rezolva problema si care se poate downloada free de AICI.

(Instalati-l doar dupa ce SIGN OUT si EXIT!!!)

Muie monopolului!!!

  1. Scorpio

    Acum este o alta problema…..la unele persoane apare statusul mai greu, sau chiar deloc. Nu stiu ce sa fac! cei care siti de ce si cum poate fi rezolvata chestia asta anuntatima si pe mine.

    Apreciază

  2. YM ID: derexdj

    Scorpio: „Acum este o alta problema…..la unele persoane apare statusul mai greu, sau chiar deloc. Nu stiu ce sa fac! cei care siti de ce si cum poate fi rezolvata chestia asta anuntatima si pe mine.”

    Raspuns: Se mai intampla cateodata, este f incarcat serverul si cateodata nu merge sa postezi status pe yahoo messenger… dar stai linistit se rezolva de la sine, eu am reinstalat de nush cate ori pana am inteles ca nu am ce sa ii fac ;))

    Apreciază

  3. Uzzy

    Bag eo ceva…la m ine nu merge statusul de vreo 2 luni si deacuma m-am obisnuit::)):)):) merge de la ora 3-4 dimineata pan la 6-7 deci…luatzi-va adio de la sts pt o vreme…cei carora nu le merg…:D:D:D

    Apreciază

  4. denise

    so…deci de vreo luna si ceva nu imi apare statusul…:-| am incercat mult metode…de ex am dat ignore la vreo 100 de persoane online si tot nu am mers….am pus o versiune mai veche de yahoo mess ..8.1 si prima data cand am intrat p acea versiune a mers sa pun vreo 3-4 statusuri, dar apoi dupa ce m-am conectat iarrrrr…nu a mai mers sa pun nimic….it’s strange…k la ceilalti mere si ma oftic rau d tot..

    c sa fc?
    :-s
    :-s
    k din cauza netului nu este…

    Apreciază

  5. TtG

    Daca ai pluginul pt winamp poti sa faci o smekerie :).Intri in Winamp si tii apasat CTRL+P si cauti unde ai instalat pluginu
    pt mess acolo stergi totul si lasi sa fie doar sa fie titlu melodie fara nimic.Asta e tot !

    Apreciază

  6. Body

    no ce tare nici porcaria aia cu statusu patch nu mere ai scos yahoo`ul si am instalat ala o zis k o fost instalala
    t patchu danu mere X( Rezolvatzio si pe asta dak santetzi aja smat!

    Apreciază