Despre fericire

Fericirea este greu de atins:

-poti avea cat alti zece mii la un loc,
-poti avea cat sa nu poti cheltui in zece vieti
-poti avea chiar si luna de pe cer…

si sa nu poti fi fericit.
_______________________________________
Mie mi-au fost de ajuns:

-un mare si negru semn de intrebare,
-o investigatie endoscopica din care nu-mi amintesc decat momentul in care ma anesteziau,
-si aflarea, mai pe seara cand m-am trezit, a rezultatului…

si am fost fericit: SUNT SANATOS !!!!!
___________________________________
(asa ca mi-am pus un "Queen" pe MP3

  1. alinutze

    Nu m-am gandit niciodata pana acum ca rezultatul unei investigatii endoscopice ma va face fericita. Eu l-am aflat ceva mai devreme decat tine, dar motivul fericirii a fost comun: ESTI SANATOS!

    Apreciază

  2. cristea

    Compadre, de bucurie plecam la Sinaia la Festivitatile orasului care incep azi, concerte, artificii, gratare, muzici, balamuc, tiribombe, maimute, ursi polari, clowni, jonglerii si femeia cu barba.
    Daca te sui pe motor si treci prin zona, bagam si un „suc”. Numai sa ma suni.
    (Daca ai uitat numarul, ma gasesti acum pe mess)

    Apreciază

  3. Tilica

    Cristeo, te-ai dioxinat? Tu nu esti sanatos? (Ba am aflat ca da).
    Ce kilu’ meu n-ai zis nimic? Trebuie sa aflu din „ziare” ce e cu tine? In pana mea! De parca ne cunoastem de ieri. Daca nu imi spui mie, cui? E drept ca nu ne-am mai vazut niste ani buni, dar acum gata, s-a reintregit familia, ce pana mea. Chiar n-ai incredere in mine?
    Hai ca o zic si p-asta: Ce p*la mea, de mine te ascunzi?

    Te costa o Stela Artois!

    Apreciază

  4. cristea

    Calca frana Tilaaaa!!!
    Ce PLM, veneai sa ma tii de manuta cand nenea ala cu masca pe fata (sa nu-l recunosc, perfidul!!!) facea pe regizorul si zicea „camera 3 avanseaza!”? (Si camera chiar avanseaza)
    Mai bine bucura-te cu mine!

    PS: vezi ca te-am moderat ca vorbesti buruienos. Dar, practic, cu asteriscul ala, „ti-am pus o floricica pe p*la”. (Oaaaaa-haaaa-haaaaaa, tareeeeeee!)
    PS2: Dau o Stela sa ma ierti

    Apreciază