Jurnal monden cu beri multe (mi-a fost lene sa montez)

Daca montam emisiunea, ar fi iesit asa: 

(generic “Reportaj monden”)
(prezentator, stand-up, plan mediu cu dechidere pana la intreg si, ulterior, traveling cu urmarirea personajelor:)

-Buna seara stimat public, transmitem de la “Santuri Pline” intalnirea de socializare a blogerilor unde crema, spuma, clabucii si bolboroacele blogosferei s-au intalnit sa bea linistiti o bere. Inainte de a incepe, insa, trebuie sa va reamintesc ce este cu “Santurile Pline” de care vorbeam la inceput”

(generic rubrica “Portret de locatie”)
(Beta “La Santuri Pline”, sunet pe doua canale comentariu+ilustratie, a se mixa la emisie)

Carciuma La Santuri Pline si-a binemeritat numele dupa ce Cristea, care trecea de la masa la masa si de la conviv la conviv, a fost nevoit de 5-6 ori sa treaca peste un fel de sant de beton gol care-l obliga sa calce cu grija pe malurile inclinate. Ultima oara a zis ca, daca tot e gol, ce sa se mai chinuie pe margini, hai sa calce de-a dreptul in el.
Nu era gol, avea apa.
Iar Cristea nu bause nici macar o bere intreaga!

(semnal sonor din arhiva: “pa-ba-baaaa” sau rasetele enervante din emisiunile de divertisment de la Prima)
(jingle de o secunda, revenim in carciuma, prezentator)

Daca e sa vorbim despre cei prezenti, sa incepem cu fetele-cu-blog.

(stop cadre cu prim-plan si titraj cu numele si adresa blogului. Procedeul de foloseste la toti cei mentionati)

A fost Andresa, pe care o stie toata lumea, au fost Alinutzele, care au venit cu mine si au mai fost si alte fete, cu sau fara blog, dar pe care nu le-am anturat ca sa nu-mi sara in cap Alinutzele sau Compadre. Asa ca fetele astea ma vor bombani ca nu le amintesc aici.
Asta e!
Eu am stat mai mult cu e-Compadre , cu care am mai pus la cale un proiect-doua, inclusiv unul care implica deplasarea in Kenia.Cu greu l-am convins sa nu mergem acolo cu motocicleta lui. Vom merge cu patinele mele.
L-am intalnit face2face pe Artistul si am aflat de ce i se zice asa, pe scurt, implica o navala de urs si “un racnet continuu de 90 de secunde”. Nu l-a pus nimeni sa exemplifice.
Adi-Filozofie, ca un fel de gazda, a fost peste tot, scotand in evidenta aspecte existentialiste si neo-socratice ale conjuncturii. Oricum, n-a vrut sa ne lamureasca “Dilema Vacii”.
Fatza nevazuta a initiativei din aceasta seara, Andrei Rosca, a fost la fel de discret si de ponderat in manifestari cum e de fiecare data. Noi recunoastem ca am fi dorit sa discutam impreuna mai mult dar… poate data viitoare, poate pe mess…

(Prim plan prezentator, la o parte de mesele care se zaresc in fundal)

Ne intrerupem pentru cateva momente, insa vom reveni imediat dupa cateva scurte momente de publicitate

(generic Publicitate)

Nici o intalnire la bere nu este deplina fara saratele. In seara aceasta, saratelele, facute de casa, au fost produse de Mamaie si oferite de Alinutze, despre a carei mamaie vorbim.

(jingle 1 secunda, revenim in carciuma)

Subiectivul a fost ca de obicei, adica in verva, iar Iepurica, Nihasa bre, ce sa mai zic, e un izvor nesecat de cautari nonconformiste de pe Google. Uite d-aia ii iubim pe amandoi.
Bobby, proaspat intervievat de BrainTV, a dat autografe si mi-a marturisit invidios ca si lui i-a spus e-Compadre ca il iubeste, da' sunt sigur ca a zis-o doar ca sa ma faca pe mine gelos. Apropo de "creieras", unde esti Emi cand se misca blogosfera?
Alaturi de Bobby, ca intotdeauna, Budha, cu care am reusit sa schimb cateva idei “la coada la bere”, nu multe, caci era al N-spelea transport de lichid imbuteliat. Sau poate au fost multe idei schimbate, nu mai stiu, caci de la o vreme mi se cam indoise pelicula.

(se trece pe imagini de ilustratie cu planuri generale, planuri de minim 2 personaje care discuta animat, sau planuri-detaliu, gesticulari, amanunte)

Sunt sigur ca au mai fost si altii, fie inainte sa apar eu fie cu care am socializat DUPA ce m-au doborat berile si mi se incetosase hardul, drept pentru care stiu ca se vor supara ca nu le amintesc si sunt sigur ca nu imi vor da link si ma vor tine minte sa ma pedepseasca. Eu prefer doar sa ma tina minte.

(stand-up final, cadrul se largeste de la prim plan la maximum posibil)

Dar asta esta soarta noastra, a reporterilor mondeni, sa ne invartim printre lumea buna si sa nastem pasiuni si antipatii, sa zgandarim orgolii. Sunt riscurile meseriei dar noi nu ne temem.

Pentru Cristealizari.com, reporterul de serviciu.

(fade out, generic final, roll final cu echipa carului, ilustratie muzicala, sunetul se fileaza pe final)

LE: La vizionare s-a bgat de seama ca in emisiune nu a intrat secventa cu Pogo-cel-cu-mana-tare care (ia uite, deja o rima!) era pe o caseta separata si am uitat-o.
Ma foarte mir de asta caci, de faza ca i-am scris pe ghipsul care-i sustinea umarul si bratul operat: "Iti urez sa-ti stea mereu asa tare", imi aduc aminte.

  1. cristea

    Bai, tata, eu muncesc de patru ore si astia nu s-au sculat nici unul (ma rog, poate la Costin…) si nici unul n-a scris nimic despre aseara (rusine! – ma rog, pe Costin il scuz…)
    Ha! Am iesit primul cu stirea, nici tu ProTv, nici Antena, nici macar Realitatea, dar aici am manarit eu lucrurile sa ne ocupam doar de „Nadia-Ministru” si „Rus- Prim ministru”

    Apreciază

  2. Andrei Rosca

    Eu m-am trezit devreme si am citit ce ai scris. Nu am apucat insa sa scriu nimic. Nici nu stiu daca o voi face dar un link catre post-ul asta voi pune fiindca a fost primul(cred) si singurul (deocamdata). In plus, e destul de detaliat. 🙂

    Si eu as fi vrut sa vorbim mai mult. Next time.

    Apreciază

  3. Pingback: Cine a fost aseara at Adrian Ciubotaru
  4. cristea

    Pai sigur, nu va spuneam eu?
    Tot Andrei e cel mai serios: se scoala devreme si in WE si lucreaza de zor.
    Asa se reuseste in viata bai, lenesilor!

    Apreciază

  5. alinutze

    E primul reportaj pe care-l citesc cu DEX-ul pe genunchi :)) ! Zic sa se dea reporterului o prima pentru eruditie si pentru prestat ore suplimentare (ca era miezul noptii trecute fix si el tot transmitea de la „fata locului”
    In rest, foarte degajata atmosfera, foarte tovaraseasca berea (si apa, ca eu conduceam)si suspect de multe idei in mintea unora, in ciuda orei tarzii. Inca ma mai gandesc daca vreau sa ma manance o pisica de vreo 80 de kile, in miezul Kenyei, contra sumei modice de 1500 euro sau prefer un urs romanesc, la Sfanta Ana, gratis…
    Hai, ailalti convivi, trezirea, ca-i deja dupa-masa!

    Apreciază

  6. Costin

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
    As putea fi subtil?? :))))))))

    Ne esti dator cu un film de exceptie pe care intreaga blegosfera il asteapta cu sufletul la gura! „The return of the Jedy” si anume! 😛

    PS. PE mine ma scuzi am fost plecat din localitate azi 😛

    Apreciază

  7. Pingback: Artistu’ zice ca…