23 August, prilej de mandra aducere-aminte

show_069cdb92fe1326(448, 386);

  1. Tilica

    Cristeo, la multi ani, tot tampit ai ramas frate! Credeam ca n-o sa am la ce lasa comentariu azi iar tu stateai de nebun noaptea sa prinzi ora 12.
    Daca tot e ziua ta si nu munceste nimeni…

    Apropo, cum adica „beti, mancati p_la mea”?

    Apreciază

  2. Pingback: eCostin.com » Blog Archive » Remember 23 august
  3. artistu

    Ba nene Cristea, hai sa iti zic io o povestioara:
    Intreband in dreapta si in stanga (de frica sa nu gresesc io in aprecieri), am primit informatii cum ca tu ai fi un baiat taaare destept ! Dar tot urmarind blogea al tau, incep sa ma intristez pe zi ce trece.
    Bai vericule ! Lasa ma sapca aia neintoarsa, scoate-ti din vocabular „pulele”, „muile” si „pizdele” si da-ne ba omule niste content valoros. Crezi ca nu o sa ai vizitaretzi sau ca nu o sa mai ai commenturi ? Lasa ma ca ne strangem toti dintre noi asti care o sa iti mai „ascultam”, „citim” in continuare posturile si o sa-ti dam cate un leu, sa-ti iei si tu o bere (Si iaca si primul „adsense”, made in Romania !). Iar de vizitat, nu-ti face probleme, ca o sa ii obligam noi pe toti din famile sa te viziteze… 😀
    P.S. Punem pariu, pe o bere, ca o sa il manance degetele si pe Tilica sa zica ceva, dupa toata nuvela scrisa de mine, mai sus ?
    Andrei… 😉

    Apreciază

  4. cristea

    Ba nene Artistule, asa era bancul!

    Dar, cum nu pot sa nu tin seama de parerea a 1/3 dintre cititorii mei (restul sunt Tilica si o verisoara de-a mea), promit sa-mi treaca (mai ales dupa ce termin experimentul cu „legatura intre trafic si anumite cuvinte-cheie din titlu”).

    Apreciază

  5. artistu

    Ahaaaa si noi ieste cobai ! TE-AM PRIIINS ! Te dau in gaaat, trimit politiaaaa pe capul taaaau !
    Sigur ca aceste ganduri, s-ar putea sa imi treaca daca imi dai o bere… Sunt ieftin, nu-i asa ?
    ;)) =))

    Apreciază