Cristea la nudisti

show_f25ee992ebf0c1(448, 386);

  1. alinutze

    Am ras si-acuma cum am ras si-atunci (de-mi tremura camera)! De unde se vede ca la nudisti iti lasi afara doar hainele, nu si naravul! :))

    Apreciază

  2. Tilica

    Ba, du-te-n pana mea, de unde le scoti? Din palarie, ca iluzionistul? Sau, mai bine zis, nu „scoti” este verbul, ci „bagi”?

    Apreciază

  3. sorin

    auci, stii cum e asta? ca aia de erau la nudisti si la un moment dat iese un negru din apa…cu o pula pana la genunchi. aia da-i si razi si razi si razi la care negrul: ce ba?! voua nu vi se face mica in apa rece?…si uite asa si faza cu nudistul..din ciclul …bancului cu tiganul si nevasta , care se intreba cu ce l-a uns doctorul cand ii dadea cu alifie in cur , daca intr-o mana tinea alifia si cealalta o avea pe umarul lui…dar la mare se poate orice. Astept oricum un material in care sa vad si nudiste, ca deh de aia ti-a dat dumnezeu camera de luat vederi si….viziuni largi..ca sa zic asa. bafta cristeo!!! si na , daca te mai duci sau nu pe la nudisti..la mai mare!! hahahaha

    Apreciază

  4. Blegoo

    Iar te dai in stamba Adriene…tocmai cand credeam ca ti-ai bagat mintile-n cap…
    Cat despre ce zice piticu…eu va urez succes la greu! Nu de alta, dar o sa aveti nevoie. Chestia este…nu e neaparat o problema de compresie…ci de BANDA!!! Si mai e vorba si de server, zic. Piticu e pe dinafara la asta…auzi, piticule? tu stii ce e aia „streaming video server” ? si cu ce se mananca? Nu mai vorbi aiurea, daca nu stii. Trebuie ca este motive pt care daca vrei videoserver…plata sare de la 10 euro la 500…pe luna zic. Eh, hai sa vorbim discutii, la bere zic, ca la asta suntem buni.

    Apreciază

  5. radu

    Mai iti aduci tu minte mai Adriane mai, salteaua aceea ingusta de la azuga, ovidiu in dreapta, tu in stanga eu la mijloc si speram ca ce simteam eu era doar degetul… si totul a culminat cu acest banc…:) hahaha

    Apreciază

  6. cristea

    Lovingvama, fi atent te rog cum decurge dialogul de final:

    „-Simti degetul meu… in fundul dumitale?
    -Da
    _Ei bine, uite mana stanga, uite si mana dreapta!”

    (Altfel spus: Oare ce o fi aia de simti tu acolo daca nu e degetul meu, caci mainile mele uite-le aici, in fata ta?)

    Trebuie luat in consideratie si aspectul ca erau la nudisti, deci fara haine, situatie in care era foarte usor de introdus in fundul impricinatului orice, in functie de imaginatia si, mai ales dotarea personala a iluzionistului.
    Coroborat cu aspectul ca Iluzionistul dorea sa-i dea o lectie impricinatului, parerea mea este ca, din ceea ce avea la indemana (si trebuie sa recunosti ca in situatia data avea la indemana foarte putine, respectiv doar madulare specifice nudismului) a ales… ma rog… cum sa zic…
    Chiar! Oare ce avea impricinatul in fund?

    Apreciază