Inca o contributie la Blogvertising: spotul Cristealizari; cel mai ieftin spot realizat vreodata (de mine)

Pentru campania Blogvertising am avut ambitia sa realizez CEL MAI IEFTIN SPOT PUBLICITAR. Asa incat:
IDEEA: Mi-a venit in timp ce mancam un sandvici. Sandviciul era, oricum, cumparat deja.
CASTINGUL SI FILMAREA: Am mers pe RECYCLE, nu am filmat nici un milimetru de banda pentru campania asta.
EDITAREA: Am facut-o pe un banal computer, in Windows (da, se poate!)

In consecinta, costurile… zero!!!
Despre impact, astept comentariile voastre

[Vizionati pe Trilulilu toate episoadele show-ului Cristealizari]
Later edit: pe Trilulilu s-a deschis canalul Blogvertising unde puteti urmari toate eventualele productii video dedicate campaniei

  1. Tilica

    Tampit cum te stiu, gata mereu sa-faci-bici-din-caca. Dar de cand esti director de firma, vad ca te preocupa si costurile.
    Zgarcitule, sa nu filmezi tu nimic…!

    Apreciază

  2. neuronu

    apropo de „realizari” cu costuri minime, arunca si tu un ochi peste „Romania Beata” – o emisiune in care iau interviuri DOAR oamenilor beti. Primul episod la mine pe blog sau la o calitate exceptionale, pe tot ecranul doar la Liber TV

    Apreciază