Nu ma duc la Rolling Stones…

… pentru ca nu ma impresioneaza. Ce vreti, opinie personala!

Vorba Danei: "Voi, care va agitati atat, spuneti 3 titluri de-ale lor, dar incercati sa nu fie "Satisfaction" sau "Angie".

Iar bomboana pe coliva a pus-o Ioan Big, (un impatimit al monografiilor muzicale, Povestea Rolling Stones a publicat-o in 2006 la RAO), care a bagat-o decisiv:

La concert vor veni trei categorii de oameni:

  1. cei care iubesc muzica formaţiei,
  2. cei care iubesc muzica în general
  3. şi SNOBII
  1. http://senator.weblog.ro

    Adrian Cristea.
    Am 22 de ani, dar acest nume il am printr-un sertar al creierului de mic copil.
    Stiu sigur ca acesta este numele personajului din mintea mea , dar nu stiu daca esti tu „nenea”
    Acest domn Adrian Cristea eu il stiu de la TVR si era prezentatorul unei emisiuni-concurs.
    Stiu ca era un tip care venise de 6 ori consecutiv, nu reusise nimeni sa-‘ elimine.
    Acel concurent era de-a dreptul exceptional sau cel putin asa credeam la varsta aceeas. Acum am aflat ca exista si trisori.
    Nu stiu daca esti tu acel personaj, dar acel nene avea carisma si stia sa se faca placut.
    Ma uit acum la fotografia ta, dar nu stiu daca esti acel personaj.
    Eu atat am avut de spus. Astept un raspuns. Esti tu sau nu acel Adrian Cristea.
    Asta e fixul meu de cativa ani. Nu mai stiu nici cum se numea emisiunea pe care o prezenta, dar stiu ca a disparut subit dp ecrane. Dupa cativa ani l-am revazut din nou.
    Poate ti se pare ciudat acest comentariu. Vreau doar sa aflu un raspuns. AR exista si alte cai, dar o prefer pe aceasta. Multam.
    PS. Daca nu esti tu acela, sa stii ca numele tau nu-mi zice nimic.
    Sorry!!!

    Apreciază

  2. cristea

    Am inceput sa fac emisiuni de televiziune in 1990 dupa ce castigasem la un concurs de cultura generala. De atunci am scris, am conceput (pana cand a aparut moda formatelor importate gata scrise), am prezentat si/sau am pus in scena tot felul de emisiuni. Se numeau fie „Incearca-ti norocul!” (si avea o ruleta imensa ca decor), fie „Arena”, fie „Cinci pentru un cec”, fie „Formula 3” (care avea o ruleta normala la care se putea paria si la care prezentam tot felul de trasnai)
    Pe urma am trecut in spatele camerei la firma lui Valeriu Lazarov, vreo sase ani, inca de la infiintare. („Sarabanda”, prezentata si cantata de Horia Brenciu, „Ploaia de Stele” prezentata de Cosmin Cernat, la fel ca „Bine ai venit la nunta ta”, „Secrete de familie”, prezentata de Mihaela Radulescu”…)
    Asta e, pe scurt!

    Apreciază

  3. artistu

    mamaaaa ce rau esti nene Cristea… Hai ca ne-ai dat gata ! Acu daca tot esti asa de celebru, da si matale o bere la bajetzii care bloguieste la scara blocului si un autograf pe piept !
    :)) =))

    Apreciază

  4. catalin gaian

    DA.. fratzioare, DA ! Cataratorule.. ! dar eu te stiam de mult…cred ! Salutari de la..Tataia !

    Apreciază