Ma bucur…!

Deoarece:

  1. Comunismul a ridicat modestia la rang de de virtute, (dar noi ne dezicem de practicile comuniste!) si…
  2. Un om de m-a invatat televiziune are vorba ca "Numa' prostii sunt modesti"…

    …uite cum ajung, dupa un weekend in care nu am scris nimic si m-am ghidat dupa motto-ul

    "EXISTA VIATA SI DINCOLO DE BLOG"

    …sa-mi impart cu prietenii bucuria ca oferta de pe Trilulilu.ro de azi arata cam asa:

    Sunt ultimele mele videopostari.
    Ma bucur si atat. Cine se poate bucura cu mine, e binevenit.

    Trilulilu

    1. Loreta

      Ei da, bravo, dar vezi si tu ca ai reusit nu cu mistocariile murdare ci cu filmuletele care pun probleme reale publicului telespectator si il pun pe ganduri.

      Apreciază

    2. Blegoo

      Asa, Loreto…zii-i! Ca zici bine! Vroiam sa spun si eu la fel, dar mi-ai luat-o ‘nainte…
      Vedeti, tov. director…ca se adevereste ce latram noi de dupa gard? 🙂

      Apreciază