In blocu’ lu’ Cristea, azi da el muzica mai tare. (Amintiri de rocker)

Am ascultat Plant si mi-am adus aminte de vremurile alea, de plete fluturand, de „Led Zepp”, de „capul de coltul scenei”, de heavy metal, de rock, si, „single track minded” cum sunt, de Queen si de Freddie Mercury.
Si, in mintea mea am gasit o legatura intre Freddie si Plant, una trista, cand Plant a cantat alaturi de May, Deacon si Taylor un „Freddie Mercury tribute„. Adica aici, daca aveti timp sa va reamintiti:

Daca sunteti impuscati in tampla (asa ca mine) si chiar mai sunteti pe-aici, neplictisiti si apti de sentinte d-ale lu’ Cristea, sa va zic ca, pentru mine, desi nu se pot compara, Freddie Mercury mi se pare cel mai tare frontman al planetei si al tuturor timpurilor, inaintea lui Robert Plant si a lui Mick Jagger.
Asta desi, intre 69 si cam 74, nici privighetorile nu faceau vocalize daca nu luau tonul de la Plant.
Voi, „astia de la mine din bloc”, ce ziceti, care-i cel mai tare, Plant sau Freddie?

Iar pentru cunoscatori, un bonus track cu singurul om pe care-l pot asculta cantand partiturile vocale ale lui Mercury fara sa ma cutremur: George Michael.

