Led Zeppelin, atunci si acum

Iar am umblat cu bratarele, am stat la coada la cumparat fise dupa care am stat la coada sa-mi cumpar ceva cu ele.
De data asta la Robert Plant.
Lume multa (dar mai putina ca la B’estival) si o multime de aparate de fotografiat care filmau si care vor umple Tubu’ cu filmulete in care nu se vede nimic si nu se aude prea bine.
Vorba lui Andrei Partos cu care m-am intretinut la coada la un „Prigat de Plastic” care mi-a corodat stomacul: a devenit mai important sa arati ca ai fost acolo decat sa dai material de calitate.
Eu nu voi da finalul concertului de aseara (A Whole Lotta Love), de departe si cam distorsionat, filmulete de felul asta puteti gasi peste tot.
Eu va ofer, din arhiva video, „the real deal”: Robert Plant si Led Zeppelin… de atunci

Un comentariu

  1. artistu

    Asta imia duce aminte de unele din noptile din liceu cu multa muzica di asta, plus Deep Purple, Pink Floyd, The Who cu superbul lor Tommy… Mmmm ce vremuri frumoase si ce buna era berea Azuga adusa de tatal unuia din ei cand venea din deegatie. Hai ca imi da o lacrima ! 😀

    Apreciază