Ne-a ajuns urarea lui Baselu’: “traim bine”

Later edit: am pierdut vreo suta de vizionari, dar i-am reparat sunetul

  1. de ce?

    hehe, fun. Ce mai conteaza sub ce pretext a ajuns sub fusta? Era acolo si se gandea ca o sa-i fie bine.

    PS: Nu e muzica aia cam tare ca volum pe video?

    Apreciază

  2. Guiman

    nu mi-a plăcut sfârşitul… m-am speriat puţin la auzul melodiei..:))… trebuia ori să vorbeşti mai tare, ori să dai muzica de sfârşit mai încet 🙂

    Apreciază

  3. artistu

    Beleaaa ! Esti tareee ! Dimineata la servici cand apar nebuniile tale, imi aiu portia de zambet ! Sper sa nu se termine curand portia de inspiratie card te ajuta sa scoti astea !
    Andrei… 😉

    Apreciază

  4. Tilica

    Taci baaaa, ca atunci cand ti-a zis Relu sa fugi cu el pe la unguri te-ai dat ca aveai piciorul rupt…
    Si ce daca era in ghips, acum erai cetatean american si aveai studio digital nu camera de filmat la nunti.
    (Si nu te mai mirai la Baselu ca bou-n teava!)

    Apreciază

  5. Pingback: Ma bucur…! » cristealizari