Interviu cu “Cei Doi Mari”

Iar am luat leapsa!
(Nu mai ranji bieaci, ca la noi asta nu e de rau)

M-a taguit Netboy ca, adica, ce as discuta eu cu Dumnezeu si cu Diavolul daca as obtine un "exclusiv".
Pai, in primul rand, ecranul ar fi plin de 

"EXTRAORDINAR DE SENZATIONAL!!!"
" NUMAI LA CRISTEALIZARI.COM"
"EXCLUSIVITATE !!!"
"DIAVOLUL, DEZVALUIRI INCENDIARE"
"DUMNEZEU, ADEVARUL DESPRE GENEZA"

Si, cum ecranul va fi astupat de tampenii, se va auzi doar desfasurarea sonora a discutiei:

Eu: Doamne, ce e viata?

El: Un munte de fericire si un abis de nefericire, fiule!

Eu: Da' nu am primit mai mult decat putem duce?

Diavolul: He-he! Nooooh…  ca valoarea medie e zero…!

(the end)

Taguim si noi pe:

-Arhi, ca sa stie "baietii" inca de acum cu cine au de-a face

-Miruna, ca sa dam un semn de viata si

-Ciutacu, de curiozitate daca le va lasa si lor loc sa raspunda

Un comentariu