Si dupa aia s-a socializat pana am cazut sub masa…

Glumesc, evident, ca eu nu am ramas decat pret de trei beri, rastimp in care:

-m-am intretinut cu Andrei Rosca, cu care vad ca gasesc usor subiecte comune. M-a "daramat" cand mi-a aratat paradoxul "Bookblog"  PE INTERNET care se adreseaza celor care CITESC CARTI. N-ar trebui aici sa fie un conflict, la prima vedere ireconciliabil? Totusi are mare succes.
Cand va zic ca traim dupa clisee…!

-am pus la cale cu Greger niste idei transformabile in proiect, desi el iubeste radioul iar eu televiziunea. (Paradoxal, nu? Cum e cu Radio vs Televiziune?)

-l-am fotografiat pe Zoso inconjurat, adorat, adulat de fane care-i sorbeau fiecare vorba care i se prelingea pe barbie. (Nici un paradox aici)

-Creier TV era prezenta nu numai cu o echipa, ci si cu patronul, investitorul si unicul actionar Emi Gal. Cred ca e un proiect cu sanse de reusita si spun asta pentru ca am reusit sa-l vad. (Uau!)
Dupa editia 1 a Cronicii Pricinosului in care ziceam ca "nu se incarca", coincidenta sau nu, (da Doamne sa nu…sa pot sa ma dau mare!) problemele par a se fi rezolvat.

-Alt paradox. La un  eveniment cu bloggeri o televiziune pe net, Brain,  a trimis o echipa.  La acelasi eveniment, o televiziune traditionala, Antena, a trimis doua. Sa nu te crucesti? (Nu, bai, Glanda, ar zice Tilica, nu le dadea foc Ciutacu daca nu faceau reportajul cu el? 🙂 )

-Am incercat sa vorbesc si cu doamna Ioana Avadani,  da' o acaparase de tot Piticul incercand sa afle raspunsuri la probleme existentiale. (Poate data viitoare) Cred ca bloggerul cu ras inimitabil luase cam ad-literam numele blogului "gazduit si animat" de directorul Centrului pentru Jurnalism Independent.
Daca stau si ma gandesc, probabil d-aia se plangea de dimineata ca il doare capatana.

Breee, cum ii lasa Unchiu din mana, astia micii se fac muci!

  1. Pingback: Castraveti » piticu.ro
  2. WhiteWolf

    Siiiiigur ca da….. Si in tot acest timp, marmota ?
    Hai, bre, ma leshi ? :))
    Du-te pe unde ai link-uit mai sus. Lectureaza. Cat de cat, macar. Sau cat sa poti observa fara a fi nevoie sa bagi faza mare, ditamai pactul de neagresiune; asa, brusc si dintr-o data Si , deasemenea, de tot rasul.
    Ca, deh, ne reintalnim saptamana viitoare si nah, mai stii de unde sare marmota sa aereze ciucalata ?
    Gresesc, nu-i asa ?
    Aia de-s bloggeri chiar nu au ideea ca poate le iasa ceva renume in plus sau chiar si ceva lovele de aici; aia de is ziaristi simuleaza cum ca le-ar pasa. Toate bune si frumoase da’, in final, care crede directoru’ uzinei (Blegoo dixit) ca se poate numi „finalitatea” ?

    Apreciază

  3. cristea

    Bre, Lupusor, care e buba?
    Ca s-a trezit Piticu si parca am ametit eu… Ca nu ma dumiresc… Vrei sa finalizezi la marmota?
    Inteleg ca esti nervos, da’ zi-ne si noua de ce, da in propoziti scurte, ca la oameni dupa chef
    Ce nu e bine?

    Apreciază