Iar m-au dat la radio!

Radio LynxUite ca daca n-am fost cuminte, iar am ajuns, aseara, la Radio Lynx, la emisiunea lui Bobby Voicu, impreuna cu Alinutze.
Cu Alinutze a fost ca radio-telespectatorii (nu sariti la neconcordanta intre termeni, asta inseamna emisiune pe net) au cerut sa se puna webcamul pre dansa. (Ii inteleg, evident, iar ochisorii mei albastrii mai fusesera vazuti, oricum)

Am vorbit despre "de toate", dar, mai ales despre:

-codul deontologic al bloggerului ( tunetul indepartat, rostogolindu-se inca, al unui traznet ce a lovit Netoo acum jumatate de an),

-calitatea materialului video creat de utilizatorii romani (Cu Alinute zicand bine despre necesitatea unui minimum de calitate, despre diferentele intre a te filma cu prietenii la un gratar si a dori sa produci "content")

-"Televiziunile" romanesti de pe net, dintre care, as zice eu, unele sunt vloguri, altele sunt expresia diferitelor pareri din new media asupra viitorului televiziunii, iar altele… nu sunt de loc! (Evident, totul impanat cu barfe si rautati, ca altfel nu am mai fi demni de a produce "Cronica Pricinosului")

-"Monetizarea" (Ii place lui Bobby termenul asta… ceva de speriat!) pe internet. Aici, n-am mai emis sentinte caci mi se pare ca nici cei mai tari publicitari, cei care chiar pun in miscare rotitele advertisingului, nu stiu clar catre ce ne indreptam si cum se va face publicitatea online in viitor. (E o intreaga discutie aici, despre tendinte si despre punctele lor slabe, despre obisnuintele consumatorului de infotainment pe net care… ABIA SE FORMEAZA…)

In rest, atmosfera destinsa, baieti care tot intrau si ieseau din studio cu niste lazi metalice si o "afterbere" care ne-a mai stins sosul picant de la pizza, la Cafeneaua Actorilor. Aici am aflat de la Iepurila ca daca postezi prea des texte cu titlul "Despre sex cu Nihasa" ti se pot intampla niste lucruri…. Da' mai mult nu va zic, poate va zice el.

(Cand ajung acasa, pun si niste poze)

Un comentariu