… si nici n-am inceput cu Cronica Pricinosului…!

Mai, tata, zic eu cu mentalitate de sofer in pana, daca e sa ai ghinion, gasesti cuie ruginite si-n… „fofoleaza”, ma iertati!
(aici amicul meu Tilica completeaza invariabil: „da’ daca esti norocos, ce, gasesti inauntru si un cleste, sa le scoti?”)

Revenind: Dupa ce, din cauza aventurilor din weekend, Tilica mi-a bagat in cap „sa mai fac o sfestanie… ceva”, vine si Blegoo sa comenteze ca , iaca, „n-a dat bani degeaba la vrajitoare„, de am inceput si eu sa cred.

Azi, nu bag bine promo-ul cu „Cronica Pricinosului” ca, in timp ce lucram la primul episod, imi crapa placa de captura si ma linisteste.
Asa tare s-or fi speriat, bre?

Alooo, Tilica, Blegoole, baieti, va vad cunoscatori, nu stiti f’o vrajitoare sa zica de dezlegare de descantec? Pai in ritmul asta, dupa primul episod parca vad ca raman fara maneci la vesta…

  1. Tilica

    Cristeo, Cristeo, nu te astimperi!
    Auzi la el: „…apasa pe tasta RECT…”. Din cauza asta iti crapa placile bai. Si nu ma mai face celebru ca ma apuc de scris 🙂

    Apreciază

  2. Blegoo

    Eh…parca ceva se poticneste…la postat comentarii, zic. Hai, mai incercam o data…

    Tovarase Director…nu stiu nimic…da’ nu erati d-voastra cu donsoara secretara in birou…bufnituri, zgaltzaieli, alea…poate d-acolo o fi crapat placa?
    Eu eram jos in hala uzinei, unde prestam munca voluntara, asa cum bine ati indicat d-voastra (satraiti!) si nu stiu nimic. Si nici nu spun.
    Asa ca…:

    http://www.trilulilu.ro/Blegoo/5c4a66d2417990

    Fireste, se vede cum se vede…adica ca dracu’…dar va faceti d-voastro o idee…
    PS Aia de la arhiTV mi-au dat cu pompa de flit in ochi cand am intrebat daca nu vor sa o puna la ei…ca au calitate mai buna. Cica…de ce ma bag unde nu-mi fierbe…si celelalte.
    Asa ca am decis sa fac si eu televiziune…ce dracu’…ca vaz ca toata lumea face…

    Apreciază

  3. WhiteWolf

    Prea te ghidezi dupa superstitii, descantece si feng shui-uri.
    La fel de bine poa’ sa fie si de la alinierea nefavorabila a planetelor. Simpla chestie de horoscop, ca sa zic asa.

    Apreciază

  4. Arhi

    Da, sau poate doamne fereste, a fost o pisica neagra, si nu ti-ai scuipat in san, sau a fost vreun preot si nu te-ai atins repede de trei ori la cocosel:))

    Apreciază

  5. cristea

    Bre Arhi,
    de trei ori nu o scutur nici macar dupa ce fac pipi, ca se numeste „lucru manual”, asa ca oi avea tu dreptate…!
    Da las’ ca-mi repar eu placa…

    (PS: Baaaai, terminati cu voodoo ca mi s-a spart si parbrizu’ la masina. Ce Dumnezeu aveti boala asa…?)

    Apreciază

  6. WhiteWolf

    Neaparat sa-ti faci un reminder (la disperare merge si cu marker-ul pe antebrats) si luni, la prima ora, sun-o pe Neti Sandu
    Ti-am zis ca-i ceva dezorganizat; ori la horoscop ori pe la conjunctia lui Uranus

    Apreciază