Bai, deocamdata Arhi-PUNCT-TE-VE sunt numa’ io, e clar?

Am ascultat emisia de asta seara de la Radio Lynx, cu Bobby si cu Arhi, si am inteles ca:

-Emisia a avut bube tehnice. Nu am nici o apasare din cauza asta, asa e cand faci transmisii exterioare, bravo Bobby, nu te lasa, ai dus o premiera pana la capat! Da’ ca omul de la emisie in loc sa bage muzica v-a lasat in live cu conversatia voastra particulara… nu te mai scuz. Sa va fi dat un telefon… Daca ziceai “pula”?
-Arhi a fost la intalnirea Netoo in care eu am vrut sa impun un cod de reguli. De fapt, chiar o fi fost? Ca ma cita cu ghilimele la niste replici care n-au existat (si eu am inregistrarea). Ca daca n-a fost acolo… si comenta dupa ureche, il apucam de dansa si il trimitem usurel la bibliografie AICI, AICI, AICI etc, unde explic ca nu vreau sa impun nimic.
-Ca are alta parere despre ce ar trebui facut cu Netoo, sa fie sanatos, daca am gandi toti la fel ar fi plictisitor. N-am inteles care ar fi acea parere, dar supravietuiesc. Asa pun eu “caii inaintea carutei”. Ce vrei spirit mai conservator!
-Ca mai exista oameni care tin cu dintii de catalogari ca “jurnalist” sau “blogger”, cand jurnalul si blogul sunt doar platformele prin care se exprima fiecare. Da’ tre’ sa gasim “subiecte fierbinti”!
-Abia mai incolo am inteles, avea boala pe Darius. Tot ce semana cu Darius era de non-blogger: Darius scrie lung, bloggerii scriu scurt; Darius scrie editoriale, bloggerii scriu despre viata lor. Si incisiv, nu ca Darius. Si politica. Si social. Si motoare termice. Si fizica cuantica… Da’ nu despre “ce frumos e afara”… Si e multilateral. Si… o fi blond? Ca atunci blonzii nu pot fi blogeri! Si…

Arhi!
Cu tot respectul: A mai ramas doar Arhi pe lista, ca pe noi ailalti care dam in taste pe blog, ne-ai eliminat deja cu criteriile astea.
-Am mai aflat ca primul content romanesc au fost “Emoticoanele”. Da’ “Taran in Spania” nu se inventase? Sau umorul involuntar nu se pune, ca Darius… Nu mai zic ca eu filmez de asta iarna, de la petrecerea Netoo (daca nu ma credeti, vedeti ca a montat-o Piticu si cu Piticu… nu va puneti). Nu mai zic de interviul cu Visurat la Roblogfest. Nu mai zic de multi altii ca mine. Da’ asa-i, lumea exista doar pana la varful nasului.
-In rest, Arhi PUNCT TE-VE. (Felicitari pentru idee!)

Despre realizarea ei nu vorbim acum. O lasam pentru emisiunea la care lucrez deja. Care?
Mai multe amanunte despre ea, maine, cel mult poimaine.

  1. Blegoo

    Bine, tovarase prim, dar chiar asa…sa-l trimiti la canal…?
    Va puneti d-voastra mintea cu copii care se joaca de-a filmu’…?
    Adica sa intelegem, noi astia maidanezii, ca va pregatiti de dat „cristealizariTV” emisiune, zic…pe arhiTV?
    De aici…din cotetzul meu…chiar m-as distra sa vad contrast de calitate…de la cer la pamant, zic. Nu dau limbi aici, eu chiar admir filmele tale.
    Zic ca ar trebui puse sa dea lectii, alea, alea. Reportajul cu gayfest…ala a fost dincolo de orice nivel de intelegere curent…(vreau link, sa-l pastrez, si sa-l mai rulez cand am greatza de societate…)
    Si ca sa nu fiu doar gica contra, anunt aici, in vazul lumii, ca produc, pana maine, un „opening screen” pentru „cristealizariTV”!
    O sa-l trimit la alde arhitv, sa vedem daca se aproba…ca sa se vada si din tribune…
    Ce dracu’…cat mai inghitzim continut mishtocaresc?

    Apreciază

  2. Blegoo

    Cat despre netoo…tu ai sa ramai in istorie ca ala care a zis „vreti, nu vreti, se va face” sau cam asa ceva…(moment istoric, demn de wikipedia…)
    Dupa cum Comanescu a ramas cu „deontologia comanesciana”.
    Poarta crucea cu mandria, Adrian! Tu si Iulian ati provocat oarece gandire, cel putin in sinapsele mele mici…si am ajuns unde ziceati voi.
    Mdah…ai facut o diferenta…ai schimbat ceva. Pentru unii, pana acum.

    Apreciază

  3. cristea

    @Blegoo:
    Te stiu dibaci la desenat. Daca tu chiar faci „openingul”, zau daca nu-l pun! Numa’ sa-l si semnezi undeva. Cat despre grafica, intotdeauna e nevoie, mai ales cand vrei sa produci cate ceva. (Azi as mai pune ceva pe blog…)

    Apreciază

  4. VisUrat

    s`a terminat VisUrat vs. JEG si a inceput Arhi vs. Cristea? 🙂
    Adrian (sper ca pot sa`ti zic asa…), nimeni nu intelege ce inseamna pentru noi ArhiTV. Inseamna un filmulet facut atunci cand ne`a venit ideea, neprocesat (exceptie facand sigla din colt) si urcat imediat pe net. Nu facem scenarii, nu gandim zile intregi subiectele (exceptie face „emisiunea” cu Ningea Bardea) si nu stam zile intregi sa procesam si sa editam filmele.
    Eu filmez cu un amarat de aparat foto. Tot cu un aparat foto filmeaza si Arhi (nu asa amarat ca al meu). Am o japitza de calculator care moare daca’l mai pun si la editare video. Acum zic mersi ca`mi merge sa compresez filmele. Nu avem echipe (pe mine ma mai ajuta frate`miu), nu avem scule profesionale. Si nici nu ne pretindem profesionisti.
    Faptul ca Blegoo nu mai vrea nush` ce continut mistocaresc e problema lui. Propun sa infiinteze o asociatie a bloggerilor si sa interzica toate blogurile care fac misto. Sa fie numai profesionisti ce naiba!
    Salutari

    PS: Adrian, da`mi un add pe messenger (daca folosesti)

    Apreciază

  5. cristea

    Visule,

    -Nu am ras niciodata de cineva pentru ca nu are; de prea multe ori m-am aflat si eu in situatia asta. (Nu am inteles insa niciodata cum ati reusit sa puneti sigla pe film folosind Windows Movie Maker. Vindeti-mi si mie pontul).
    -Ideea cu „Ningea Bardea” a fost super si mi-a bagat in vocabular o noua injuratura: „mai da-te-n gura… presei!”
    -Ti-as da un add la messenger, da tre’ sa trec acolo un ID. Vezi tu la pagina mea ABOUT.

    Apreciază