Tele.cristealizari, noi nu ne aratam parul de pe piept

Baaaai, tata, aveti grija ca umbla virusu’, manca-v-as gura voastra de telespectatori. Umbla virus de infectie grea, tata!
Prin ’95, descoperise romanu’ pagerul si umbla falos cu el la brau. Pe urma, a dat de telefonu’ celular, pe care l-a agatat la brau, langa pager. Pe urma, a descoperit romanu soneriile polifonice, de auzeai tot felul de papagali cu tot felul chiraituri ce ieseau din telefoane cand
erau sunati. Pe urma au venit manelele, inregistrate pe telefon si redate in metrou, in autobuz, la coada la bere sau noaptea in parc (ia uite, fa ce manea mi-am tras, sa moara mama!)
Cand credeam ca s-au linistit lucrurile, cand ma obisnuisem cu papagalii sunatori, am bagat
de seama ca romanul a mai descoperit ceva: camera video.
Tot omul se aseaza in fata camerei, apasa RECORD, dupa care se intreaba, in timp ce inregistrarea merge: „Acum, oare, ce as mai putea face?”
Dupa care face ceva, nu conteaza ce, opreste, si pune bucatica de inregistrare pe net.

Asta este „user generated content, sa-mi coaca tabla de pe casa!”

Zau?

Pai pot si eu:

  1. Pingback: Zoso, VisUrat, Arhi, WhiteWholf, Piticu si restul blogosferei romanesti |
  2. Pingback: Revista de videoblog 1 |