Cui ii e frica de Victor Ciutacu?

(netul e bulit, bag linkurile cand o functiona!)

Descantam o bere cu amicul meu Tilica despre „maaaarea problema” aparuta in internet, ca cica „cine e mai tare, jurnalistii sau bloggerii„. Ca aia de cand eram noi copii, „cine e mai tare, Superman sau Omu’ Paianjen?
In PLMea, zicea el, daca amesteci mere cu varza iese borhot, nu compot.
Ciutacu si-a tras blog si a inceput sa scrie (uite ca nu dau link, e bine?).
Internauti cu greutate, scarbiti ca si mine de evolutiile la comanda, mai ales pe subiectul Baselu, l-au luat „la unspemetri”(AICI, AICI etc). Ciuntacu, care se da „arogant si genial” s-a buruienit la limbaj si, uite-asa,a-nceput sa zboare „carnea” prin blogosfera.
Ca unii si altii si-o trag pe diferite motive, de invidie, oftica, boala pe ei si questii mai vechi, sa fie sanatosi, multi refuleaza pe net si isi varsa veninul. Mai bine asa, decat sa-si bata copii cu basca uda.
Da’ cand basina ia amploare de furtuna si se ajunge (iar) la „eu sunt blogger nu jurnalist” si „jurnalistii n-au voie sa-si faca blog”,iti cam piere rasul.
De pe pozitia mea de strutocamila, posesor de blog si muncitor la o televiziune de stiri, vreau sa ajut la inchiderea subiectului (si am sa va spun la sfarsit de ce).

1)Blogul este doar instrumentul ce cara informatia catre public. Ca tiparul, ca emitatorul radio. Toate sunt masinarii. Nu catalogati valoarea oamenilor dupa sculele pe care le folosesc ci dupa rezultatele obtinute. Nu conteaza daca sculptezi in piatra, canti la chitara sau pictezi. Important e sa fi artist.
2)Pai daca Cutare, care se da blogger, face de cacat, in bloc, toti lucratorii de la un ziar, cu ce este mai bun ca aia de se dau „jurnalisti”, le tzatzaie curu’ ca pierd audienta si zic ca bloggari sunt amatori? Pai pe la intalniri ne bateam cu liftu-n piept ca noi suntem mai buni, mai tari, mai liberi, mai putin comunisti… „Ete pula”, imi zicea Tilica, tot la „da-te tu la o parte sa ma sui eu” o sa se ajunga!

3)I-am dat dreptate cand am vazut reactii ca „Jurnalistul nu poate sa fie blogger”. Iar injurati masina? Ca Ciutacu se da in barci la ziar face toti reporterii de ziar „vanduti”? (apropo, apare mai mult la TV, asta nu face toti teleastii idioti?) Aveti boala pe Ciutacu, manjiti-l cu cacat pe Ciutacu, nu pe vecinii lui. Ca e brunet, asta inseamna ca brunetii sunt lingai? Ca e roman, asta inseamna ca romanii sunt aroganti?
Si… sa n-aiba drept la exprimare pe blog?
„Nu faceati voi spume la gura in intalniri ca blogosfera e libera?” imi baga Tilica pe goarna. „Si acuma-l interziceti pe Ciutacu ca comunistii in 46?”

4)Asa ca stau si eu si ma mir: Cui ii e frica de Victor Ciutacu?
Nu cred ca „locului trei in top” ii e teama. Poate doar scarba. Iar Arhi are dreptate
Asa ca, va rog fratilor, nu mai invrajbiti lumea din pricina masinii folosite la exprimare si, mai ales, nu-i mai dati atentie. Nu faceti decat sa-l promovati!

Sau, cum zicea Tilica, „din cauza alora de au pus botul la scandal, de s-au dus dupa fenta ca gaina dupa muci, Ciutacu asta a avut o lansare de blog fulminanta.
Bai, taune, i-ati facut trafic!”

PLMea, are dreptate…

  1. iuleka

    de acord. filosofia asta de inginer pe care o dezvoltă ciuntacu mă plictiseşte. el va intra insa cu succes, fii convins,
    in categoria celor de genul CTP. Mult nerv, puţină gândire şi înjurături cu duiumu!

    Apreciază

  2. Arhi

    totalmente off topic, iti recomand ca in linkul in care pui poza ( adicaka ) sa adaugi la final si un hspace=”5″, deci imaginea ta sa arate ceva de genul asta:

    in felul asta va fi o mica distanta de 5 pixeli intre marginile pozei si scris, si va da mai bine
    Parerea mea:)

    Apreciază

  3. Arhi

    img src=”http://www.actuacine.net/Wallpapers/superman2_1024.jpg” hspace=”5″
    mai precis, ca vad ca nu permite html

    Apreciază