Sictir…!

1)Un salut din vechea Troie – AHOE!
Domnilor politicieni, deocamdata de mine ati scapat: azi mi-am dat seama ca a scrie despre voi, comentand, disecand si atragand atentia, nu reprezinta decat risipa de efort. Doar cu atat nu se va schimba nimic!
Voi mai scrie despre voi doar cand ma voi ralia unei miscari care sa poata realiza ceva concret.
Ca, de exemplu, votul uninominal, mai… pusilor-pe-liste-pe-criterii-de-pupincurism!
Sau… orice v-ar putea zgudui
Singur, la luna, nu mai latru, ca nu meritati sa va fac vedete!

2)Si-inc-o data ca e voie – AHOE!
Azi, mai politicienilor, m-ati prins „pe glanda”, ca am aflat ca trebuie sa ma operez, am aflat ca ziua are 86.400 de secunde si daca nu te bucuri de toate, nu ti le da nimeni inapoi si am facut de la Arcul de Triumf la Casa Presei 40 de minute cu masina.
De ce PLM sa va pomenesc iarasi numele? Ca sa deveniti celebri si sa va cheme la emisiuni mondene?
Stiti ceva?

3)Un salut scos din chimir – HAI SICTIR!

Un comentariu

  1. Blegoo

    🙂 🙂 🙂 Asta-i Cristea care-mi place!!! Hai, cu totii: „Cristea seful de uzina – Sta in trafic in masina!”…atit am putut, la repezeala, shefu’…
    @ #2 – Sper ca nu e ceva serios…

    Apreciază