Uzina de idei, sfarsitul teoriei

Tag Technorati:

Ultima felie de teorie

Blegoo imi zice ca merg prea repede si prea arid. Hai sa-i dau dreptate si, dupa ce mai zic doar doua lucruri, ma opresc si astept.Primul ar fi ca, personal, de la un proiect pentru Uzina, astept sa indeplineasca cu cat mai mult succes toate, sau aproape toate din conditile:

  1. -Ideea sa surprinda fie prin scop, fie prin modalitatea de derulare in sine.
  2. -Proiectul sa aiba scopuri finite, precise, cuantificabile.
  3. -Sa permita o evaluare finala.
  4. -Sa ofere participantilor un fel de recompensa

Analizate astfel, vedem ca:
Capsula Timpului a vrut sa stranga cat mai multe marturii despre o Romanie pe cale sa se schimbe. Cu aprox. o suta de participanti din toata tara si din strainatate a generat trafic, linkuri catre acestia si posibilitatea de a ne cunoaste. Putea mult mai mult.
La trecut – Aduna imagini ale vietii de dinainte de Revolutie, care altfel s-ar pierde. Ideal pentru nostalgicii peste 30 de ani. Mai slab la capitolul recompense.
Now and Then– O idee interesanta, fotografii de azi realizate in acelasi loc cu fotografii de epoca. Rewarding pentru pasionati prin multumita reusitei tehnice. S-a gasit „adepti” si in alte orase.
Free hugs – O idee foarte mishto de actiune outdoor, care se mai intampla in 21 de orase. Totusi, beneficiind de o promovare mai puternica, ar fi strans cu siguranta mai mult decat 20 de participanti.
Idei exista, atat pentru tastatura cat si pentru iesit „la joaca”. Toate au cate o hiba, acolo unde oamenii nu au avut expertiza: la conceptie, template, grafica, promovare, sistem de recompensare samd. Aici poate interveni Uzina de Idei.

Al doilea lucru este ca, dupa ce am incercat sa schitez niste scopuri pentru Uzina si niste caracteristici pentru proiecte (prezentul post), ma opresc cu teoria si las o saptamana sa vad reactii.
Intre timp, deja am avut o intalnire cu Christiansen care are o idee.
Arhi imi propune o idee de logo si vom vorbi mai departe pe mail.
Am si eu ceva in pregatire despre care as vrea sa vorbesc cu cineva cu experienta in „strategie”/comunicare/PR, si cu un art pentru realizarea de grafica. Daca rezolvam problemele de baza, poate ne vedem saptamana viitoare, cei interesati sa participe efectiv, si vorbim concret.

Daca aveti nelamuriri, intrebari sau, mai ales, idei, comentati aici, scrieti pe blog sau trimiteti-mi mail la adrian_cristea66(at)yahoo.com. Si nu uitati tagul.

Hai sa transformam teoria in practica!

(acest articol a fost publicat in premiera pe blogul Netoo si este parte a unui ciclu de articole)

  1. Blegoo

    Iar ma torpilezi, Adriene…Tocmai deschisesem blogul tau sa ma reinprospatez la sinapsele mele mici (in vederea luptei, stii tu)…si ce vad: Posturi peste posturi, de-mi cad ochii-n gura si ma uit printre dinti, ca la puscarie. Bai vere, cu Cristea nu e de joaca, mi-am zis. Acuma, despre Arhi, vezi ca ala face mishto. Ala ti-o da pe la spate, miseleste, nu ca mine, onest, care trag cu prastia din blocul de vizavi.

    Apreciază

  2. Pingback: Netoo 2.0 |
  3. BG

    As propune sa facem o petrecere mare Bucuresti… un fel de BlogPARTY 1.0 – deja am in minte si niste sponsori si niste locatii 🙂

    Rock on!

    Apreciază

  4. Pingback: Netoo 2.0: Inceputul |
  5. Pingback: Buletin de Stiri 2™© |